Personalizacja działań marketingowych ma kluczowe znaczenie dla efektów kampanii. Dotyczy to zarówno reklamy internetowej, jak i fizycznej. W drugim przypadku coraz częstszym wyborem stają się gadżety reklamowe. W końcu kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Z tego względu jest to sposób na wzbudzenie pozytywnych skojarzeń w odbiorcy i metoda na budowanie wizerunku marki. Zobacz, dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe i jak dobrać prezent do odbiorcy.
Gadżety reklamowe Białystok dla odbiorcy masowego
Gadżety reklamowe Białystok możemy wręczyć zarówno klientom, jak i pracownikom, czy partnerom biznesowym. Jednak to w tym pierwszym przypadku mamy styczność z dużą i często anonimową grupą. Jak więc w takim przypadku dobrać spersonalizowany dodatek? Najlepszym sposobem jest postawienie na przedmioty użytku codziennego, na przykład długopisy, kubki różnego rodzaju itp. Tym sposobem zwiększasz szanse na to, że klient faktycznie będzie z gadżetu korzystał.
Gadżety reklamowe są bardzo dobrym nośnikiem reklamy. Sytuację możemy opisać na przykładzie długopisu. Z niego korzysta każdy i to na co dzień. Tak więc klient po długopis z logiem naszej firmy będzie sięgał często. Ponadto może go komuś pożyczyć i tym sposobem gadżet trafia do obiegu. Decydując się na takie rozwiązanie, możemy więc liczyć na darmową reklamę. Dobrą propozycją są także torby materiałowe wielorazowego użytku, które obecnie są bardzo popularne, więc duże szanse, że klient będzie z takiego prezentu korzystał.
Co wręczyć pracownikom i partnerom biznesowym?
W przypadku pracowników, których raczej dobrze znamy, lub partnerów biznesowych, możemy pozwolić sobie na większą personalizację wręczanych gadżetów. Dlatego warto tutaj dopasować dodatek do zainteresowań osoby obdarowywanej, lub również postawić na praktyczne upominki. Na przykład pracownikom możemy wręczyć koszulki reklamowe. To świetny dodatek na wyjazdy integracyjne. Jeśli na przykład pracujecie w biurze typu open space, to dobrym pomysłem mogą być słuchawki z logiem firmy, dzięki którym pracownik będzie mógł pracować w ciszy i spokoju.
Z kolei partnerom biznesowym możesz wręczyć gadżet, który będzie pasował do branży, którą się zajmuje lub do ich zainteresowań. Fanowi sportu może spodobać się piłka z logiem Waszych firm. Natomiast osobie pracującej w branży muzycznej, lub po prostu miłośnikowi muzyki możesz wręczyć zarówno bezprzewodowy głośnik reklamowy, jak i słuchawki.